همکاری شرکت ائودی با شرکت اندروید

آخرین مطالب سایت
آخرین نطرات کاربران
جستجوگر پیشرفته سایت



همکاری شرکت ائودی با شرکت اندروید

خبر ها حاکی از همکاری شرکت ائودی با شرکت اندروید می باشد.با ما همراه باشید.

         

 

از گزارش ها انتظار میرود که شرکت ائودی و اندروید همکاری های خود را از سال 2014 اغاز کنند.در ces 2014 این بحث را مطرح نمودند،حال......

در لاس وگاس سیستم عامل اندروید را به عنوان یک پلت فرم برای وسایل نقلیه معرفی کردند و برای نشان دادن توسعه این فن از اولین نگاه داشبورد خودروی ائودی نظر ما را جلب میکند چرا که شرکت ائودی مختار است که یک سیستم سرگرمی جدید بر پایه اندروید برای ان قرار دهد ولی هنوز این یک طرح مفهومی می باشد.

ادغام google earth در اتومبیل های ائودی به خوبی توسعه یافته است و اتخاذ سیستم عامل اندروید در داشبورد این خودروها و یکپارچه سازی ان بر جذابیت این طرح می افزاید.

این نسخه اندروید مربوط به داشبورد اتومبیل ائودی احتمالا شباهت کمی با انچه در اسمارت فون ها و تبلت ها میبینیم دارد.ولی همچنین نیاز به حفظ کتنرل شدید در خودروهای جدید ائودی وجود دارد.احتمال دارد این شرکت خودروسازی از یک صفحه نمایش تمام امسی استفاده کند و ان را در رابط های کنترلی توسعه دهد.بنا به گفته ها امکان اینکه این شرکت بخواهد از اتصالات 4G هم استفاده کند،زیاد است.

ولی باید گفت که هدف ائودی فقط اندروید نیست بلکه می خواهد که در خود ایالات متحده از نرم افزارهای توسعه یافته دیگر هم در خودروهای خود بهره ببرد و مدل های A6، A7 و A8 خود را تا سال 2015 به انواع نرم افزارهای سرگرمی و خاص مجهز کند.

 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

به اشتراک گذاری کنید:

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:








    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید